Jak funguje Starbucks® Rewards?
Zaregistrujte se online nebo v aplikaci a používejte svou kartu Starbucks® nebo aplikaci Starbucks® při každé návštěvě. Za každých utracených 12 Kč u nás získáte 1 Hvězdu. Jakmile nasbíráte 100 Hvězd, můžete je vyměnit za nápoj zdarma. Když během jednoho roku nasbíráte 200 hvězd, dosáhnete úrovně „Zlatý status“ s bezplatnými sirupy, shoty espressa, polevami a dalšími výhodami. Také obdržíte nápoj k narozeninám zdarma.
Které kavárny jsou součástí programu Starbucks® Rewards?
Všechny kavárny v České republice provozované společností AmRest Coffee s.r.o.
Jak se mohu zaregistrovat do Starbucks® Rewards?
Můžete se zaregistrovat online. Nejlepší je stáhnout si aplikaci Starbucks® Czechia přímo z App Store nebo Google Play store a vytvořit si v aplikaci nový uživatelský účet. Pokud máte fyzickou kartu Starbucks® Card, můžete ji propojit se svým online účtem Starbucks® nebo přímo v aplikaci zadáním čísla karty a svého osobního PINu (který musíte setřít na zadní straně).
Kde najdu aplikaci Starbucks®?
Aplikaci Starbucks® Czechia si můžete stáhnout přímo z App Store nebo Google Play Store.
Kolik karet Starbucks® mohu zaregistrovat do Starbucks® Rewards?
Na svůj účet můžete zaregistrovat tolik karet Starbucks®, kolik chcete.
Jsou Starbucks Rewards přijímány ve všech obchodech Starbucks®?
Hvězdy můžete sbírat a odměny uplatňovat ve všech kavárnách Starbucks® v České republice (provozovaných společností AmRest Coffee s.r.o.).
Proč je nutné se zaregistrovat, abyste se mohli účastnit programu?
Při registraci uvedete své kontaktní údaje, abychom Vám mohli nabídnout výhody, jako jsou nápoje zdarma za nasbírané Hvězdy nebo například nápoj k narozeninám zdarma. Kromě toho získáte ochranu zůstatku při registraci, pokud například ztratíte kartu Starbucks®. Navíc můžete spravovat svůj účet online. Pamatujte, že pro registraci je nutná platná e-mailová adresa.
Nasbíral jsem 100 hvězd. Jak získám svůj nápoj zdarma?
Váš nápoj zdarma je k dispozici ve Vašem účtu Starbucks® Rewards, ať už používáte aplikaci nebo kartu Starbucks®. Stačí při objednávce informovat baristu, že chcete uplatnit 100 hvězd.
Nasbíral jsem 100 hvězd. Musím je okamžitě vyměnit za nápoj?
Ne. Hvězdy si můžete také šetřit. Hvězdy jsou platné 2 roky od doby, kdy jsou připsány.
Jak získám Zlatý status?
Za každých utracených 12 Kč u nás získáte 1 Hvězdu. Po nasbírání 200 Hvězd za rok dosáhnete úrovně Zlatého statusu automaticky.
Jaká je největší výhoda mít Zlatý status?
Členové se Zlatým statutem si užívají bezplatné sirupy, extra shoty espressa, polevy a další výhody. Kromě zmíněných slev obdržíte nápoj k narozeninám zdarma.
Vyprší platnost mých Hvězd Starbucks® Rewards?
Na vašem Starbucks® Rewards účtu jsou dva různé počty Hvězd – Hvězdy odměn a Hvězdy úrovně statutu. Hvězdy odměn, které jste nasbírali v počtu Hvězd pro nápoj zdarma, jsou platné 2 roky od data připsání. Poté vyprší, pokud je neuplatníte. Upozorňujeme, že pokud máte Zlatý status, musíte nasbírat alespoň 200 Hvězd za rok, abyste si Zlatý status udrželi. Hvězdy úrovně statutu jsou platné pouze během vašeho individuálního roku. Datum vašeho roku je vždy zobrazeno v aplikaci nebo online ve vašem účtu.
Co musím udělat, abych si zajistil Zlatý status?
Musíte nasbírat alespoň 200 Hvězd během jednoho roku. Jinak budete přeřazeni na základní úroveň, kde budete nadále dostávat nápoj zdarma za každých 150 hvězd. Datum vašeho roku je vždy zobrazeno v aplikaci nebo online ve vašem účtu.
200 Hvězd za rok se zdá být hodně k získání Zlatého statutu. Proč tolik?
Není to tolik, jak si možná myslíte. Za každé utracené 12 Kč u nás získáte 1 Hvězdu. Také dostanete nápoj zdarma za každých 100 hvězd. Pamatujte také, že je to bezplatný program. Proto rádi vítáme více lidí na každé úrovni.
Jak dlouho trvá, než uvidím své nasbírané Hvězdy po použití aplikace Starbucks® nebo karty Starbucks®?
Hvězdy, které jste nasbírali použitím aplikace nebo své registrované karty Starbucks®, budou viditelné ve vašem účtu do 24 hodin.
Musím ukázat svou aplikaci Starbucks® nebo kartu Starbucks®, abych mohl uplatnit nápoj zdarma a výhody Zlatého statutu?
Ano, abychom mohli uplatnit váš nápoj zdarma nebo výhody člena se Zlatým statutem (bezplatné sirupy, extra espresso shoty, polevy a další), musíte nám ukázat svou aplikaci Starbucks® nebo kartu Starbucks®.
Mohu uložit svou kartu Starbucks® do Apple Wallet nebo Google Wallet?
Ano, v aplikaci Starbucks® Czechia si můžete uložit kartu Starbucks® do Apple Wallet i Google Wallet. Ke skenování karty na kavárně pak můžete pohodlně použít například své chytré hodinky.
Co mám dělat, pokud můj stav Hvězd není správný? Koho mám kontaktovat?
Chceme se ujistit, že zůstatek na vašem účtu přesně odráží vaše nákupy. Pokud se celkový počet Hvězd nezdá být správný, napište nám zprávu e-mailem na [email protected]
Jak mohu přidat Hvězdy, pokud jsem zapomněl použít svou kartu Starbucks® nebo pokud došlo k technickým problémům v kavárně a nemohl jsem zaplatit pomocí aplikace nebo karty?
Můžete nám kdykoli poslat účtenku z vaší transakce e-mailem na [email protected] a my Hvězdy ručně přidáme.
Nemohu se přihlásit. Co mám dělat?
Zkuste resetovat heslo svého účtu. Heslo musí obsahovat jeden speciální znak (kromě £, $ nebo %), jedno číslo, jedno malé a jedno velké písmeno a být alespoň 8 znaků dlouhé. Při přihlašování do naší aplikace se ujistěte, že máte nainstalovanou nejnovější verzi aplikace Starbucks® Czechia.
Jak změním zemi na svém účtu Starbucks®?
Nemůžete změnit zemi na svém účtu Starbucks®. Program Starbucks® Rewards je v každé zemi jiný a podléhá různým podmínkám, které nám neumožňují tuto změnu provést.
Pokud jste se nedávno přestěhovali do Čech, můžete si snadno vytvořit nový účet na našem webu nebo v aplikaci.
Vezměte prosím na vědomí, že k vytvoření nového účtu budete potřebovat alternativní e-mailovou adresu.
Pokud máte český účet a přestěhovali jste se do jiné země, můžete si vytvořit nový účet návštěvou webu země, kde aktuálně žijete. Opět budete potřebovat alternativní e-mailovou adresu k vytvoření nového účtu. Pokud chcete svůj český účet smazat, můžete tak učinit zasláním žádosti e-mailem našemu týmu zákaznické podpory.
Už nechci dostávat propagační e-maily. Jak se mohu odhlásit z e-mailového seznamu?
Přihlaste se do svého účtu přes náš web na počítači a zkontrolujte v nastavení, zda jste souhlasili s přijímáním e-mailových zpráv. Bohužel to není možné v aplikaci, ale pouze přes web. Kvůli novým předpisům o ochraně údajů, které jsou v platnosti od května 2018, budete muset toto nastavení upravit sami.
Možnost změny najdete po přihlášení pod „Správa profilu“ -> „Kontaktní údaje“ -> „Nastavení e-mailu“. Tam si můžete sami rozhodnout, jaké propagační e-maily chcete dostávat a co nám je dovoleno vám posílat. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat deaktivací posuvníku.
Jak Starbucks® chrání mé soukromí po registraci mé karty Starbucks®?
Podrobnosti naleznete v našich Poučení o zpracování osobních údajů.
Jak mohu požádat o změnu svých osobních údajů?
Pokud vaše osobní údaje nebyly zadány správně (např. kvůli překlepu) nebo se změnily, můžete nám kdykoli zaslat žádost e-mailem a my je upravíme za vás. Prosím, zašlete nám e-mail na [email protected] s informacemi, které je třeba změnit, z vaší registrované e-mailové adresy.
Jak mohu požádat o smazání svých osobních údajů?
Jako vážený zákazník Starbucks máte právo na přístup a správu osobních údajů, které s námi sdílíte. Ke svým údajům můžete přistupovat ve svém účtu Starbucks. Můžete zaslat žádost e-mailem o přístup k jakýmkoli dalším osobním údajům, které o vás můžeme mít. Můžete také uplatnit své právo být zapomenut tím, že požádáte o smazání svých osobních údajů z našich systémů.
Chcete-li podat žádost o smazání, zašlete nám prosím e-mail přímo z vaší registrované e-mailové adresy na [email protected].
Použijeme e-mailovou adresu, kterou používáte, pro další komunikaci ohledně vaší žádosti. Jakmile ověříme vaši identitu, vaše žádost bude zpracována do 30 dnů od přijetí. Pokud nebudeme schopni vaši žádost zpracovat do 30 dnů kvůli její složitosti, budeme vás informovat o dodatečném čase a budeme vás průběžně informovat.