Jak funguje Mobile Order & Pickup? 

Pomocí služby Mobile Order & Pickup můžete pohodlně zadat objednávku v aplikaci Starbucks® Czechia a vyzvednout ji ve vybrané kavárně Starbucks. Automaticky sbíráte Hvězdy a nemusíte stát ve frontě u pokladny.

Kdo může používat Mobile Order & Pickup? 

Pro použití služby Mobile Order & Pickup musíte mít nainstalovanou aplikaci Starbucks® Czechia na svém chytrém telefonu s operačním systémem Android nebo Apple iOS a být přihlášeni do svého účtu Starbucks® Rewards.

Jaké platební metody mohu použít pro objednávky Mobile Order & Pickup? 

Pro Mobile Order & Pickup objednávky jsou k dispozici následující platební metody:

  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Kreditní/debetní karta (Visa nebo Mastercard)
  • Starbucks® Card

Mohu sbírat hvězdy s Mobile Order & Pickup? 

Ano, pro používání služby Mobile Order & Pickup musíte být přihlášeni do svého účtu Starbucks® Rewards v aplikaci. Automaticky sbíráte Hvězdy s každou objednávkou, které budou připsány na váš účet do 24 hodin.

Mohu platit za objednávky Mobile Order & Pickup zůstatkem na Starbucks® Card? 

Ano, můžete určitě platit za objednávky Mobile Order & Pickup zůstatkem na Starbucks® Card. Stačí při placení vybrat Starbucks® Card jako platební metodu.

Jak používat funkci Mobile Order & Pickup? 

Pro používání funkce Mobile Order & Pickup musíte mít nainstalovanou aplikaci Starbucks® Czechia na chytrém telefonu s operačním systémem Android nebo Apple iOS. Přihlaste se pomocí svého účtu Starbucks®, vyberte kavárnu, ze které chcete vyzvednout objednávku, poté zvolte požadovaný produkt a zaplaťte přímo v aplikaci. Váš nápoj bude připraven a můžete si ho vyzvednout v kavárně.

Mohu používat Mobile Order & Pickup ve všech kavárnách Starbucks®? 

Službu Mobile Order & Pickup můžete používat ve všech zúčastněných kavárnách Starbucks® v České republice, s výjimkou Starbucks Reserve™ Store, Jungmannova Praha. Pro kontrolu, zda vaše kavárna nabízí službu Mobile Order & Pickup, prosím zkontrolujte informace o kavárně v sekci Kavárny. Pokud je 'Mobile Order & Pickup' uvedeno ve 'Vybavení', vybraná kavárna tuto službu nabízí.

Co se stane, pokud chci zadat objednávku, ale kavárna není dostupná? 

Pokud vámi vybraná kavárna není dostupná, můžete zadat objednávku v jiné kavárně. Pokud aplikaci dáte souhlas s použitím aktuální polohy, aplikace vám ukáže dostupné kavárny v okolí. Nezapomeňte, že dostupnost služby vždy závisí na otevírací době vybrané kavárny.

Mohu přidat více produktů do jedné objednávky? 

Ano, můžete přidat více produktů do své objednávky. Stačí vybrat požadované položky a přidat je do košíku.

Jak obdržím svou objednávku? 

Po zadání objednávky v aplikaci obdržíte oznámení, že vaše objednávka je připravována. Poté můžete jít do kavárny a vyzvednout ji během několika minut (přibližně 5-7 minut) na konci pultu na označeném podnosu 'Collect your Mobile Order'.

Je možné změnit objednávku po jejím zadání? 

Bohužel, nemůžete změnit objednávku po jejím zadání. Můžete však vždy zadat novou objednávku, pokud chcete něco jiného.

Jak mohu zajistit, že dostanu Hvězdy za svou objednávku? 

Všechny objednávky zadávané prostřednictvím Mobile Order & Pickup jsou automaticky propojeny s vaším účtem Starbucks® Rewards, pokud jste přihlášeni do aplikace. Ujistěte se, že jste při zadávání objednávky poskytli správné informace o účtu.

Co se stane, pokud nejsem spokojený se svou objednávkou? 

Pokud nejste spokojeni se svou objednávkou, prosím kontaktujte baristu. Může vám nabídnout náhradní nápoj. Pokud chcete vrácení peněz, prosím kontaktujte náš tým zákaznické podpory na [email protected].

Mohu také používat vouchery nebo kupóny s Mobile Order & Pickup? 

Ano, je možné uplatnit vouchery nebo kupóny v aplikaci. 

Mohu objednávat výhodná menu a slevové akce prostřednictvím Mobile Order & Pickup? 

Ne, v současné době není možné výhodná menu a využít slevové akce prostřednictvím služby Mobile Order & Pickup. Prosím kontaktujte baristu v kavárně, abyste objednali odpovídající balíček.

Musím platit navíc za používání funkce Mobile Order & Pickup? 

Ne, za používání služby Mobile Order & Pickup nejsou žádné dodatečné poplatky. Platíte pouze za produkty, které si objednáte.

Jak dlouho trvá, než bude moje objednávka připravena? 

Doba přípravy závisí na konkrétní kavárně a objemu objednávek, ale průměrně trvá 5-15 minut, než bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí. 

Vyzvednout si ji můžete na konci pultu na označeném podnosu 'Collect your Mobile Order'. 

Pokud nestíháte si Vaši objednávku vyzvednout ve lhůtě 15ti minut od potvrzení objednávky, kontaktujte kavárnu, abyste předešli znehodnocení celé objednávky. Telefonní kontakt najdete v detailech každé kavárny v aplikaci Starbucks.

MOP FAQ | Starbucks