Deleting your account is a big decision – we’ll send a check for any remaining funds in your account, but your Stars and account history will not be recoverable.
Jako zákazník společnosti Starbucks® máte právo na přístup k osobním údajům, které nám poskytujete, a na jejich správu.
Přístup ke svým údajům nebo jejich opravu můžete provést ve svém účtu Starbucks.
Níže můžete podat žádost o přístup k dalším osobním údajům, které o vás můžeme uchovávat, nebo uplatnit své právo být zapomenut tím, že požádáte o vymazání svých osobních údajů z našich systémů.
E-mailová adresa, kterou uvedete, bude e-mailovou adresou, kterou použijeme pro komunikaci s vámi ohledně vaší žádosti.
Jakmile ověříme vaši totožnost, můžete očekávat, že vaše žádost bude vyřízena do 30 dnů od jejího obdržení. Pokud vzhledem ke složitosti vaší žádosti nebudeme schopni vaši žádost vyřídit do 30 dnů, budeme vás informovat o případném prodloužení lhůty a budeme vás informovat.
Prosíme, uveďte následující informace a zašlete nám je e-mailem na [email protected] abychom mohli vaši žádost zpracovat:
Jméno:
Příjmení:
E-mail účtu Starbucks:
Typ žádosti (Žádost o přístup k údajům/Žádost o odstranění údajů: